söndag 10 oktober 2010

Träning igår

Igår var jag riktigt hängig på förmiddagen men tog mig till gymmet för ett benpass som innehöll följande övningar med varierande vikter. Har lagt till några övningar för rumpan som den berömda "kissande hunden" där man står på alla fyra och lyfter ett ben i taget:)! Kan meddela att det känns duktigt mycket i både rumpa och baksida av lår idag, fasar lite för hur det kommer att kännas i morgon.

  • Djupa utfall
  • Sitt med stång
  • Benpress
  • Vadpress
  • Benpress 1 ben
  • Leg extension
  • Glute
  • Höftböjare
  • Kissande hunden
  • Små kickar
Jag avslutade med förbränning på bandet i 30 min!

2 kommentarer:

  1. Precis :-D Så får man se vad som verkligen händer, inte bara en siffra på vågen. 400 kronor kostar det.

    SvaraRadera
  2. Det var ju inte så farligt! Ska kolla upp det närmare och se när jag kan göra det, spännande ju!

    SvaraRadera