fredag 1 oktober 2010

Allt är möjligt

Idag är jag trött. Mycket trött! Var däremot pigg i morse, så pigg att jag tog med träningsväskan till jobbet med intentionen att gå direkt därifrån till gymmet när jag slutade.

Men ibland blir det inte som man tänkt sig.

Vid arbetsdagens slut kändes halsen och hostan värre och jag var matt i kroppen. På vägen hem märkte jag att jag inte ens klarade av att gå så snabbt som jag brukar, benen var liksom helt kraftlösa.

Det blev alltså hem direkt för mig, lite missnöjd men kändes ändå bra.

Nu har jag lagt räkor på tining och ska äta dem + ägg + tomat + dricka Ramlösa med granatäpplesmak (min favorit) och titta på Idol.

Efter Idol tänkte jag se filmen The pursuit of happyness som jag har på min dator. Den ska tydligen få en att känna att allt är möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar