söndag 3 oktober 2010

Jason Julius är min vän!

Idag blev Jason Julius vän med mig på myspace. Det var ett ganska stort ögonblick. Jag beundrar denne man. Jag beundrar honom för att han tagit sig tid att lära sig så mycket om den kvinnliga sexualiteten och nu ser som sin livsuppgift att lära män (och kvinnor) världen över hur de ska få ett bättre sexliv.

Bara att läsa en sådan här kommentar från en kvinna på hans facebook-sida:

"I have only watched the intro email videos and I am in awe at what I have experienced so far.I cant believe that I can enjoy love like this.My man friend sends a testosterone filled THANK-YOU!!! Oh he is glad that your videos don't make him feel stupid that he did not know he to please me that way!! Your OUR new best friend and we will save up money and get the entire set of videos!!!! God Bless You Jason"

I det material som Jason presenterar framkommer bland annat:

  • Att 29% av alla kvinnor aldrig har upplevt en orgasm över huvud taget(!).
  • Att 70% aldrig har upplevt en orgasm medan de haft sex.
  • Att bara 20% har upplevt en vaginal orgasm (en djupare orgasm än den man får genom klitorisstimuli).

En fråga jag har till Jason är dock om det är svårt för honom att veta om en tjej är kär i honom eller i det fantastiska sex hon får? I min värld är sex och kärlek väldigt nära sammanlänkade. Men de är nog också lätta att blanda ihop ibland på ett negativt sätt.

Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar