måndag 25 oktober 2010

Morgonträning

Jag tränade i morse! Gick upp klockan 04.45, helt sjukt men har märkt att jag behöver åtminstone 2 timmar till att träna och duscha och sen ska jag hinna åka till jobbet och vara där innan kl. 8.30. Det funkade inte när jag gick upp 5.30 och inte när jag gick upp 5.00 heller så jag testade detta och då var jag på jobbet 8.20. Galet! Är helt fullkomligt slut i kroppen och huvudet nu!

Trivs annars asbra med nya kosten! Mellanmålen känns speciellt lyxiga, lättkesella med lite funlight och 20 g sötmandel till det, mmmm! Ikväll åt jag lax och wookade grönsaker (broccoli och minimajs). Blir härligt mätt på ett gött sätt. Känns som jag ger kroppen vad den behöver.

Kram och godnatt!

3 kommentarer:

  1. Jag bara sitter och gapar här. Du är helt crazy woman! Att du går upp så tidigt och gymmar, när du börjar tidigt på jobbet! Du är min hjälte. Så ska jag också bli någon gång i mitt liv. ;) Jag skryter när jag går upp sju och går till gymmet, känner mig sååå trött då, men jag sitter och skäms nu när jag ska helt enkelt vara nöjd med att gå upp sju. Och det är jag nu. Grymt bra jobbat! Viljan finns verkligen där, och motivationen verkar ligga på topp!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det värmer att höra idag när jag känner mig lite låg och har sån grym träningsverk! jag har ju kommit på det här att om jag tränar på morgonen så orkar jag mer under dagen! :)

    SvaraRadera
  3. Gaaalet! Men sjukt imponerande, jag orkar knappt gå upp innan klockan 08. Fast så somnar jag sällan innan 24 heller.

    SvaraRadera