söndag 10 oktober 2010

Uppdateringar!

Nu har jag fixat och trixat lite här och skaffat olika sidor med bla. viktmål, översikt över mina resultat och lite om mig. Jag har även ordnat kategorier för det jag skriver mest om, länkar till bloggar jag läser (en del nyupptäckta) och sist men inte minst lite pinup-bilder för inspiration kan nog glädja läsare av båda könen! :)


Trevlig läsning och hjärtligt välkomna att kommentera!

P. S Jag letar efter intressanta och inspirerande bloggar som också handlar om nå ett mål inom vikt eller träning! Om ni har något tips till mig på en sådan blogg får ni hemskt gärna tipsa mig här under kommentarer!


Puss

4 kommentarer:

  1. Well, hon här är norsk, men hon brinner ungefär lika mycket för träning och diet som jag brinner för data. Och du vet hur mycket jag gillar datorer? :P
    Oansätt, hon här är en jättekändis i Norge och en helt otroligt varm kvinna. Även om hon är mycket runt omkring och sysslar med mycket så tar hon sig tid att svara på frågor på sin blogg. -Som är mycket personlig, även om hon är en så känd figur. Har du frågor när det gäller träning eller diet så svara hon på det garanterat, även om du skriver på svenska!

    http://karijaquesson.blogg.no/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ska genast kolla in henne! :)

    SvaraRadera
  3. Hmmm... Här är hon "in action".
    http://www.youtube.com/watch?v=ZsC7EGvDjEE
    1:35 så börjar hon också diskutera lite. 2:40 så prövar hon på träningsupplägget som är där. Charmig tjej!

    SvaraRadera
  4. Hon påminner mig lite om vår Blossom Tainton, det är något med det krulliga håret och det faktum att hon är riktigt energiknippe precis som hon.

    SvaraRadera