lördag 23 oktober 2010

På G!

Då har jag deppat färdigt och är på banan igen! Inte på G så jag tänker jobba i helgen, men tillräckligt på G för att veta inom mig att jag kommer fixa det ja vill och måste. Min vilja är stark som stål och den har hjälpt mig tidigare, så jag litar på den!

Dessutom så är jag jävligt smart! Jag omger mig med världens bästa människor som peppar mig. Vad sägs om killen jag ringde idag som lyssnade på mig gråta och sa: "jag vet att du klarar det här" och "jag tror på dig"! Han är underbar.

2 kommentarer:

  1. Visst du gör det! Med vilja kommer man långt.

    En liten sak funderade jag på. I ditt inlägg "stress och sömn" skrev du att du borde vara pigg på jobbet för du har varit sjuk hemma och vilat...eller något sådant. Men att vara sjuk hemma räknas inte som vila, alltså inte som semester utan tvättom. Man är bara stressad att bli frisk för man vet att man måste snart komma ikapp. Så egentligen är det inte så konstig att du hade så jobbigt på jobbet.

    Ha det bra :-)

    SvaraRadera
  2. Det har du ju helt rätt i! Jag var ganska stressad medan jag var sjuk och hade nästan panik över att jag inte kunde jobba (när jag inte sov vilket jag inte gjorde så bra de sista nätterna).

    SvaraRadera