söndag 31 oktober 2010

Gym, bio och godis!

Kunde inte hålla mig ifrån gymmet igår. Ändrade tiden på biobiljetten till kl. 21 - föreställningen istället och körde 1 timmes förbränning på den "tuffa crosstrainern" som jag kallar den eftersom den är mer krävande enligt mig. Man kan ta ut rörelsen mer i både ben och armar och det hela blir mer ansträngande. Det blev ett svettigt pass och efteråt kändes det faktiskt helt okej att köpa 2 hekto lösviktsgodis som jag smaskade i mig på bion. Om det var gott? Helt okej men inte så fantastiskt gott som man hade kunnat tro! :)

3 kommentarer:

  1. Duktig du är som klämde in gym i alla fall. Härlig taktik tycker jag! :)

    Jag mumsa lite chips igår efter en lätt utekväll med lite vin och tequila... och vatten faktiskt! Där ser du att jag också är stygg ibland. Och jag håller mig inte ens i närheten så strikt som du gör annars. :)

    SvaraRadera
  2. Lite skönt att höra faktiskt - att du också äter onyttigt ibland hihi ;)! Jag tror jag börjar bli lite gym-beroende. Det är som att så fort jag blir rastlös så känner jag för att gå och träna! :)

    SvaraRadera
  3. ;D Jaaa, hihi!

    Vad roligt! Det verkar som du kommit in i vanan nu. :) Det är alltid bra att köra när man är sugen, för den dagen då man verkligen inte orkar/är krasslig/eller har noll tid så kan man hoppa då istället. Och då har man kanske redan kört ett par extra pass ändå! Mindre ångest, och mer resultat.

    SvaraRadera