lördag 30 oktober 2010

Bio ikväll - och godis!

Idag har jag bara skrotat hemma hela dagen i min röda 70-tals plyschmorgonrock (älskar verkligen den - världens bekvämaste plagg!), tänt nyinköpta svarta ljus (det är ju trots allt Halloween) och sett på avsnitt av The Good Wife, en serie jag börjat gilla mer och mer.

Har en massa träningsvärk efter benpasset i torsdags och promenaden hem från jobbet igår (7 km i rask takt) så kroppen har fått vila lite idag. Men ska i alla fall promenera till bion vilket blir 4,5 km fram- och tillbaka så jag får rört på mig lite idag! :-)

Ikväll blir det alltså bio, ska se filmen The Social Network, en film jag varit sugen på ett tag nu!
Efter lite övervägande med min pt har jag även bestämt mig för att unna mig att äta lite godis ikväll till filmen, ska verkligen njuta av det!

Ha en underbar helg vad ni än gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar