torsdag 7 oktober 2010

Morgonträning

När homoepaten föreslog att jag skulle träna på morgonen nickade jag förstående men skakade på huvudet inombords. Hon hade ifs en solklar tanke med sitt förslag eftersom jag just berättat att jag har svårt att komma i säng och få mer än 6 timmars sömn efter att jag tränat på kvällen.

Ju mer jag tänkte på det desto mer logiskt verkade det med morgonträning. Om jag lade träningen på morgonen så skulle jag ju ha energin och "piggheten" till arbetsdagen då jag ibland är ganska seg och ofokuserad.

Idag blev alltså första försöket och jag kan lova att jag gör om det! Kände mig piggare och klarare i huvudet än någonsin tror jag.

Så här såg passet ut:

  • Low row
  • Chest press
  • Vertical tractions
  • Bröstfly
  • Ryggfly
  • Ab crunch
  • Lutande situp
  • Midjeböjare
  • Bollindrag

20 min FB på bandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar