måndag 4 oktober 2010

Ny strategi - GI-box?

Ja nu ska jag göra lite reklam för något jag inte ens provat, nämligen GI-boxen.

GI är ju en bra grej och efter att min lite tuffare diet är över så tror jag nog det blir en GI-livsstil jag kommer att fortsätta köra med.

Efter att jag skickat ett lite skamset mejl till min coach för min nuvarande diet (som jag avvek MARKANT ifrån igår) har jag nu även skickat ett mejl där jag bollar tankar om en fortsatt strategi för att lyckas, en strategi som hjälper mig att undvika att spåra ur som igår alltså.

En sådan grej skulle kunna vara GI-boxen. De gör det ju ganska enkelt för en genom att skicka hem (direkt till dörren!) den lunch och middag man ska äta en hel vecka. Varje måltid är komponerad enligt GI (nähä?) och innehåller i snitt 400 kcal.

P.S Har kommit på att grönskaker som broccoli och blomkål som rostats med lite olja och kryddor i ugnen blir väldigt goda snacks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar