söndag 5 december 2010

Veckan!

Oj shit vilken vecka! Har inte haft tid att blogga här eller läsa mina favvobloggar. Har för det första flyttat och städat och städar fortfarande! Det var en liten svinstia jag fick flytta in i. Killen verkar inte ha en aning om vad det innebär att lämna det trevligt efter sig så jag har fått storstäda TVÅ lägenheter den här veckan.

Sen drog ju 12-veckorsutmaningen igång i måndags! Det är verkligen nytt för mig med träning i stort sett dagligen. Brukar ju få till mina tre pass och då vara riktigt nöjd. Nu är det verkligen ständig planering som gäller.

Dagligen ska jag se till att ha med mig mellanmålen och lunchlådan och träningsväskan packad med (förhoppningsvis) fräscha, rena träningskläder, handduk, träningsbok, vattenflaska, banan till efteråt. Sen för att orka så måste jag sova ordentligt, det går inte att slarva med det! Gjorde det i början av veckan och då blir allt så himla mycket jobbigare!

Men hur som helst så är verkligen den här utmaningen det bästa som kunnat hända mig just nu! Träningen blir min hobby, jag är fokuserad, motiverad, förväntansfull och det är så otroligt mycket roligare att träna tillsammans och med så otroligt goa och sympatiska människor! Vi stöttar varandra hela tiden och jag är säker på att vi alla kommer att få fantastiska resultat. Något annat som är bra är att jag inte sitter hemma och grubblar, känner mig ensam eller tröstäter ibland som innan. Nu är jag ju igång med något som är viktigt och bra för mig och det lämnar lite tid till annat. När jag kommer hem är jag ju så exhausted att jag trillar i säng direkt.

Jag har inte hunnit skriva in vår träning här så bra..men ska bli bättre på det. Idag ska jag iväg och köra ett intervallpass på 30 min (kanske kör 40;).

3 kommentarer:

  1. Det är verkligen ständig planering med all mat framförallt. Både att ha tid att köpa maten, laga maten å så ska man äta också samtidigt som man ska försöka sköta sitt jobb, träna nästan varje dag å så sova som du säger. Man orkar knappt med ett liv utanför det här haha. Imorrn träffas vi igen å kör. Ska bli kul! Ser fram emot att få lida lite ;P kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har knappt hunnit med att vara social den här veckan! Men antar att man kommer att komma in i allt mer efter hand och att det då inte kommer att kräva så mycket tid.

    Ja, ska bli riktigt skoj imorgon!!

    SvaraRadera
  3. Jag satt och undrade om du hade fastnat helt på gymmet och skulle krypa ut till våren. ;D Det verkar gå så bra för er! Läser på utmaningens blogg också.

    SvaraRadera