torsdag 30 december 2010

Senaste passet

Igår (dvs 29 dec) var jag väldigt seg och trött men det blir alltid bättre efter träning så det fanns ingen anledning att låta bli att köra.

Jag tränade bröst, rygg, mage körde 4 set av allt och avslutade med svettiga backintervaller där jag speedade upp mot slutet till maxlutning och 7 km/h.

W-drag - 10 kg, 4 set 8 reps
Lats drag - 35 kg 4 set 8 reps
Bröstfly på bänk - 4 kg hantlar, 4 set 10 reps
bröstyft rakt upp på bänk - 7 kg hantlar, 4 set 8 reps
Ryggfly på bänk - 5 kg hantlar, 4 set 8 reps
Chest press - 35 kg 4 set 8 reps
Drag i smith för bröstet (vet ej namnet på denna) - 2,5 kg 4 set 8 reps
Low row - 45 kg 4 set 8 reps

Mage
Sidovrid på bänk med viktplatta - 4 set 15 reps
Benlyft på bänk - 4 set 15 reps

Well angående förra inlägget och kommentarer.. det har varit lite mer än ris som slunkit ner under dessa uppsluppna dagar! Saker som julgodis och chips och lite av varje faktiskt..Så jag förväntar mig ingen viktnedgång, är mer glad om jag står stilla. Jag är mycket nöjd med hur jag tränat, hade inte kunnat göra så mycket mer på den fronten, det vet jag. Men när jag är tillbaka i Stockholm så är det allvar på alla fronter som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar