måndag 13 december 2010

Gooood moorning!

Uppe igen och ska iväg till gymmet. Idag ska jag dock inte köra mer än 30 min och tror det blir backintervaller...kanske spring-gång-spring.. har inte bestämt mig än. Har nya skor och har därför fått små blåsor på foten..inga plåster har jag hunnit handla så får se lite vilket som känns bäst. Annars känns skorna fantastiskt bra, vilken skillnad från de gamla! Det var verkligen dags att byta ut dem. Något annat jag behöver fixa är HANDSKAR! Börjar få valkar på händerna och det är fan inte charmigt någonstans.

Igår körde vi bröst och rygg med Emma-Lee oh Jessica. Det var tungt! Liten ändring har gjorts i veckoplaneringen bland annat så jag och Jessica kör superset ben själva på torsdag.

1 kommentar:

  1. Wohooooooooo you go girl! :D

    Jobbigt med blåsor, men bra att du kände skillnad.

    Handskar kan jag hjälpa dig med. ;) Jag har haft casall's i skinn från stadium, men de gled för mycket, så handskarna nummer två blev ett annat par från stadium typ casall (grå och vita), vilka var helt värdelösa. De gick sönder direkt, töjde sig massvis och man fick inget grepp. Sen köpte jag harbinger women's pro glove och de är grymma! Bra grepp, går att tvätta (men jag tvättade de en gång och då tycker jag sömmarna lossna lite, men då var det också väldigt använda och jag brukar ändå byta ut en gång per år). De kostar ju lite, 250 spänn, men har du dom ett år är det lätt värt. Finns på bodystore.com bland annat.

    Men du får självklart köpa vilka du vill hehe. Bara tipsar. :)

    Sen valkar kan du få ädnå. Jag får det trots handskar, för vissa grejer är så tunga. Men det är bara att peela typ dagligen och smörja in med fet salva så mjuknar de och försvinner. :)

    SvaraRadera