onsdag 8 december 2010

Kvällens träningspass!

Det blev alltså bröst, rygg och lite mage som jag sa. Dock körde jag mer i maskinerna än bland de fria vikterna som jag tänkt. Orkade inte ge mig in i testosteronstimmet ikväll.

Low Row 45 kg 2 set 8 reps 50 kg 1 set 8 reps
Chest Press 35 kg 4 set 8 reps
Vertical Tractions 35 kg 3 set
Body while row 3 set (orkade inte så högt upp med bröstet som jag ville på de sista)
Chins 3 set
Bänkpress 10 kg 10 reps 4 set

Mage
Situps på boll 15 x 2
Bollindrag 10 x 3

Backintervaller 30 min 6,2 hastighet
Körde 1 min på lutning 11% och 3 min på lutning 15% hastighet och de sista 8 min på 15% och 6,5 hastighet.

3 kommentarer:

  1. Haha "orkade inte ge mig in i testestoronstimmet ikväll", klockrent sagt! Ibland orkar man verkligen inte med det.

    Bra jobbat! Nu sitter jag och dreglar halvsnyftandes när jag läser din träning, eftersom jag inte kan träna idag. :( Kanske inte på ett bra tag, snyft! Så nu måste du träna för mig också och sända powertankar och vibbar via dina övningar till mig. :D

    SvaraRadera
  2. Jess - Tack, ikväll kör vi hårt!

    A Kay - Hihi ja det är ju så. Ibland känns det extra spännigt, stönigt och rörigt där inne. Typ 1 som tränar och två som tar upp plats på varje grej.
    Jag LOVAR att träna för dig också! Se nu till att återhämta dig ordentligt så kan du ta massa nya tag sen!

    SvaraRadera