onsdag 15 december 2010

Fortfarande instabil i humöret men mest neråt idag. Tur att jag bestämt mig för att ta vilodag idag eftersom jag är helt slut i kroppen av all träning. Ska jag orka superset ben i morgon så är det nödvändigt.

Plågade mig själv ordentligt genom att gå in på killen jag blev sårad avs myspace sida. Tittade på bilder på honom och märkte att det fortfarande känns. Undrar om jag kommer träffa någon jag känner så för igen? Men jag hade ändå tur får man nog säga. Delade bara en väldigt speciell och intensiv natt med den här snubben med en massa förtroligt prat, närhet och ja fantastiskt sex så klart. Det var onekligen väldigt, väldigt speciellt och jag kunde för mitt liv inte förstå hur han inte kunde vilja ha en fortsättning på det. Det var liksom bara tack och hej. MEN det finns betydligt värre saker på den fronten så klart..en vän till mig var med om att hon delade en sommar med en kille som just gjort slut med sin tjej, det var tydligen fantastiskt och han hade aldrig varit så kär. Sen i slutet av sommaren så lämnade han henne utan förklaring och gick tillbaka till sitt ex. Så ja... jag får väl vara glad att det hela inte drogs ut på, då hade det ju varit så sjukt mycket svårare att acceptera.

5 kommentarer:

  1. När jag har sådana dagar brukar jag försöka lyxa till det hela - fixa naglarna, fötterna, lägga ansiktsmask, hårinpackning och bara ta hand om mig själv. Försök koppla på jävlarannamat att ingen ska få dra ner ditt humör!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Mm tack men det är inte någon som drar ner mig. Jag är mest bara galet trött och då blir jag väldigt känslig. Behöver vila, återhämta mig och sova en massa! :) kram

    SvaraRadera
  3. Killar är konstiga. De säger att vi är konstiga och komplicerade, och att de säger alltid vad de menar. Jag tycker de har minst lika många underliggande budskap som vi har. Han verkade ju vara rejält dryg, du förtjänar mer än så!

    Sen lyckas man alltid kolla/tänka på jobbiga grejer när man redan är nere. Man kanske gör det för att man lika gärna kan må rejält dåligt, och må så mycket bättre dagen efter?

    Försök mys lite, vila och sov ordentligt!

    SvaraRadera
  4. M ja jag vet att jag förtjänar bättre. Har höga krav dock..vill inte om det inte är den där speciella kombinationen av egenskaper och utseende som får mitt hjärta att slå snabbare. Hittar jag inte det så e jag hellre själv!

    Å ja, killar är fan så komplicerade och svåra, de ska inte försöka få det till att det bara gäller oss!

    SvaraRadera
  5. Jag förstår vad du menar, vem vill inte ha det? Plus snällhet blandat med lagom dos manlighet...

    Ja verkligen!

    SvaraRadera