onsdag 15 december 2010

Målbild

Nu är jag uppe med tuppen igen. Vaknade av mig själv kl. 05.00, helt skadat! Nu blir det gymmet och intervaller snart efter att kaffet är uppdrucket och gröten landat lite i magen. I eftermiddag ska vi på julbord med jobbet och jag kommer hålla koll på vad jag käkar! Senare ska jag och Jessica köra superset ben själva eftersom Emma-Lee också ska på julbord ikväll.

När vi började med 12-veckorsutmaningen så fick vi i uppgift att ta fram en målbild. Det skulle vara en bild på den kroppen vi allra helst skulle vilja ha och den behövde INTE vara realistisk. Här kommer en av mina på Jessie Pressly:




Tycker mycket om den här bilden eftersom hon ser så självklar, kaxig och stark ut och sen gillar jag den fasta trimmade magen!! Bra inspiration helt enkelt. :)

2 kommentarer:

  1. Haha jag gillar det där "helt skadat" att du vakna klockan 5 av dig själv. Helt sjukt ju och alldeles underbart! Men när somnar du på kvällen då?

    Jag önskar jag kunde gå upp så tidigt. Jag gick upp 5 förrut för ett skitjobb som låg så långt bort, och mina sömnproblem var väldigt extrema då så jag somnade 1-2 varje natt och jobbade ändå från kvart i åtta till fem, ibland sex. Men om man lyckas få sömnen att funka och gå upp tidigt, så vore det underbart! Jag önskar jag var en sån som går upp kl 6 och joggar typ, men jag är ändå supernöjd att jag klarar av att gå upp halv sju-sju nu, vilket brukar gå ganska bra ändå. :)

    Du är sjukt duktig i alla fall! Och jag blir peppad!

    Och bilden... Den kvinnan är fantastisk. Jag älskar henne, för hon verkar så finurlig och busig. Hennes kropp är smoking hot! Jag borde också hitta en bild, men jag har inte gjort det hittills för jag vill ändå ha resultaten på mig och jag kommer inte se ut som någon annan... Men tror något sånt där liknande, men lite mer muskler ändå. Har verkligen börjat gilla synliga muskler sen jag började träna. Men helst med lite underhudsfett såklart. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har bestämt mig för att inte lägga mig senare än kl. 23 och det har funkat ganska bra den här veckan. Men idag vaknade jag inte förrän vid 7! Tror mina fötter kan behöva vila till ikväll, blåsorna gör fortfande ont!

    Ja visst är hon fin och tuff! Gillar hennes utstrålning. Jag håller med dig om att man ska tänka utifrån sig själv och även att det är fint med liite mer synliga muskler!

    SvaraRadera