onsdag 29 december 2010

Lite osammanhängande

Dags för ännu ett träningspass! Det bästa med att köra så här nästan varje dag är att det inte blir någon stor grej till slut. Det är bara något man ska göra. Har ändrat om träningen lite i sidokolumnen till vänster. Blir nämligen svårt att få till ännu ett ss-ben pass då jag åker ut på landet igen imorgon tidigt för att fira andra julen.

Annars känner jag mig inte i superbra form rent fysiskt. Ser lite glåmig ut och känner mig hängig. Inbillar att det beror på att jag glömt min mivitotal (kosttillskott) i Sthlm. Men troligare är nog att det beror på att jag inte skött kosten till 100%. Bor hos oilka personer (haha hur låter det?) och det är lite svårt att få ihop det hela och blir lite slarv. Är lite orolig också för hur jag ska ha råd med all bra mat nu i januari, julen har tagit rätt hårt på min ekonomi. Men kanske så får jag ett litet bidrag av föräldrarna.

Har just ätit 2 ägg, 2köttbullar, lite ris (fy!) några tomater och en nu kämpar jag i mig en burk lättkesella innan träningen.

3 kommentarer:

  1. Tycker du är super duktig som kämpar med träningen! VAD KAN EN Å ANNAN KÖTTBULLE Å LITE RIS GÖRA? ;) fortsätt kämpa å ha målet i tankarna :O) kram

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Så bra att vi kan peppa varandra, betyder mycket! :)

    SvaraRadera
  3. Nejmen riiiis? :O Ååååånej, inte det stygga riset! Hihihihi. Du är väl ute och spriner i snön hela tiden, så vad gör det? ;) Kör hårt och håll huvudet högt!

    SvaraRadera