måndag 31 januari 2011

Utvärdering

Ikväll körde vi axlar, armar och lite mage! Därefter avslutade jag med 45 min förbränning. 25 min på elipsen intervallprogram sen 20 min backintervaller där jag pressade mig lite extra på slutet.

Utvärdering av förra veckan

Måndag - 1 styrkepass - bröst/rygg och ben) + 30 min förbränning
Tisdag - 1 crossfitpass + 45 min förbränning
Torsdag - 1 benpass + 45 min förbränning
Lördag - 1 långt "självständigt" förbränningspass på 60 min

Onsdag har blivit en social vilodag eftersom jag märkt att jag behöver den till att göra något socialt som lättar upp veckan lite. Nu i onsdags hörde jag min kompis spela live och fikade sen med en annan kompis. Behöver sånt för att få lite variation i mitt liv och må bra och ibland r det svårt att klämma in ett träningspass då! På fredagen fick jag min lilla stress- och ångestattack så det blev ingen träning då och sen var det alltså magsjuka i lör-sön. Jag åt dåligt i flera bemärkelser i lördags. Det blev snacks och tomma kcalorier och inte mycket vettigt den dagen. Söndagen blev lite liknande eftersom jag inte hade så mkt aptit men åt ett bra mål på kvällen iaf.

Jag ska strax lägga in denna veckas planerade träning och hoppas jag kan hålla det schemat bättre!

3 kommentarer:

  1. Ja jag blev magsjuk lör-söndag. Tror jag åt för lite under dagen och sen fel saker.

    SvaraRadera
  2. Men inte typ kräksjuka då utan bara allmänt knas? Trist!!!

    SvaraRadera