söndag 9 januari 2011

Glömde topp

Var och lunchade med ett par kompisar idag. Beställde sallad istället för potatismos till renskavet, det är bara att göra! Man betalar ju för maten och då ska man kunna få det som man vill. Direkt efter gick jag till gymmet för att köra sista passet för veckan - 60 min förbränning, men upptäckte när jag packat upp allting att jag glömt träningstopp!! Det var bara att låsa in grejerna och springa hem och hämta, tur att att gymmet ligger nära.

Backintervallerna gick bra och jag blev rejält svettig. Nu är det mat och dusch som gäller!

3 kommentarer:

  1. Det är det värsta att glömma någonting. Tur att du bor nära! Jag glömde linne nån gång också, men då körde jag i en t-shirt jag hade, för jag kan inte åka hem och hämta direkt haha.

    SvaraRadera
  2. jag vet, jag funderade på att göra det men det var en top som var lite "finare" prickig med lite puffärmar liksom, hade bara sett såå galet ut att träna i den.

    SvaraRadera
  3. Haha jaaa, men oj vad kul det hade varit. Alla hade tänkt "jaha, nån har glömt att packa väskan ordentligt. Vilken nybörjare!" Hehe. ;)

    SvaraRadera