lördag 29 januari 2011

60 min förbränning!

.är nu avklarad! Jag körde backar och hade massor med energi idag, kanske pga att jag druckit en sockerfri red bull!? MEN va tvungen att avbryta backintervallerna eftersom jag började få ont i hälarna igen, typiskt!! Har ju varvat med andra skor, haft dubbla strumpor och gjort allt man ska. Men det fick bli crosstrainer sista halvtimmen på olika motstånd. En rolig film med Drew Barrymore gick på tv samtidigt vilket gjorde det skojigare, gillar inte crosstrainern så mkt.

Nu ska jag iväg och äta middag hos en dejt och se film, tar med mig en halvliter Ben&Jerrys, det är ju lördag!

Kram

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Men trist att få ont i fötterna, det förstör så mycket.

    Ska blogga lite imorn mer om fjällen, kom hem idag.

    Såg typ att ni ska springa vårruset? Vafaaaan, det har jag också tänkt göra men för feg/lat för att anmäla mig. / A Kay

    SvaraRadera