fredag 7 januari 2011

Kroppen säger ifrån

Nu säger min kropp ifrån på skarpen märker jag, jag är helt slut helt enkelt! Hade tänkt jobba denna klämdag men har istället sovit hela förmiddagen och det känns som jag skulle kunna fortsätta med det. Det får alltså bli en vilodag idag om jag inte mod förmodan skulle känna för att gå och köra förbränning lite senare.

Igår blev en jobbig kväll då ett ex hörde av sig och ville ha min hjälp med en grej. Han har flera gånger brutit kontakten och försvunnit och sist avslutade han vår relation på ett väldigt otrevligt sätt så jag känner inte riktigt att han förtjänar min hjälp eller min vänskap. Men han sitter i skiten kan man säga så jag funderar på hur jag ska göra. Tankarna snurrade runt i huvudet igår och höll mig uppe väldigt sent så det var tur att jag kunde sova ut idag (även om jag skulle kunna sova betydligt mer).

2 kommentarer:

  1. Vila du, med gott samvete.

    Och du, låt honom inte köra över dig! Han är inte värd att du ska må dåligt. Han kan ju alltid vända sig någon annanstans? Du förtjänar bättre!

    SvaraRadera
  2. Nä jag har bestämt mig för att jag inte är den som ska hjälpa honom. Han har betett sig för dåligt och nu fick jag veta idag när vi chattade att han har träffat en ny tjej, då kan HON hjälpa honom tycker jag. Varför ska han dra in mig i sitt krångel? Hade precis börjat komma över hela grejen och trivdes tip top med att vi inte hade någon kontakt. Märklig är han, ingen mening att slösa mer tid eller kraft på honom.

    SvaraRadera