fredag 28 januari 2011

Lägger ner Mitotropinet!

Igår skulle jag ha gått och tränat men blev stressad över en massa saker och allt körde ihop sig. Jag skulle hinna klart med tvätt och hinna i tid till en dejt jag bestämt där killen jag skulle träffa plötsligt verkade lite knepig på msn. Fick sen en hemsk ångestattack av en typ jag inte haft på mycket länge och som var väldigt obehaglig. Fick ställa in dejten och försökte lugna ner mig med ett varmt bad, därefter stupade jag i säng. Jag tror ganska säkert att reaktionerna har delvis att göra med Mitotropinet. Jag är ju en sån som reagerar starkast psykiskt på saker och lättare blir dåligt psykiskt än fysiskt av grejer (medan andra får halsfluss och problem med migrän så blir jag utmattad och får ångest för att hårddra det). Har vaknat ett par gånger av huvudvärk och oro i kroppen och detta är inget jag brukar ha problem med.

Så jag lägger alltså ner det här medlet. Jag är inte superstabil just nu som det är och vågar inte ta något som kanske tippar över mig på fel sida så att säga. Måste klara av jobb och träning och om något snarare stjälper än hjälper så är det ju inte värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar