lördag 1 januari 2011

Färdiggnällt!

Jag tycker om att kunna ventilera allt möjligt jag tänker och går igenom här på bloggen men det kommer till en gräns, sen får man ha gnällt färdigt! Oavsett om det är litet och övergående eller ett större problem.

Jag har fått många positiva kommentarer av min familj nu under julhelgen, fått höra att jag ser stark och vältränad ut, de är också väldigt impade över hur mycket jag tränar och ber om tips och råd. Så mitt gnäll tidigare, det är ju mycket sånt jag går och tänker på själv eftersom jag inte är färdig på långa vägar. Jag har ju en tydlig målbild i mitt huvud hur jag vill se ut och vad som ska hända både med måtten och vikten för att jag ska bli nöjd. Det är så lätt att missa sina egna framsteg, men man får inte glömma att glädjas över dem under resans gång.

Nu är det ett nytt år och jag är verkligen glad att 12-veckorsutmaningen började INNAN det nya året började. Nu har det nya sättet att äta och träna hunnit bli en vana som det inte alls känns speciellt svårt att gå tillbaka till efter en vecka då kosten inte skötts ultimat.

Jag ser fram emot ett NYTT ÅR med en massa träning och utmaning och tänjning av mina egna gränser. Ser fram emot ett år då jag blir STARKARE, FASTARE, VACKRARE och PIGGARE!

Jag har även en del funderingar på att börja springa mer utomhus sen när vädret är lite bättre och kanske sikta mot något lopp. Men än så länge så är det 12-veckorsutmaningen som gäller och det ska bli roligt att komma igång och börja köra hårt tillsammans med tjejerna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar