onsdag 5 januari 2011

Jag kom hem i måndagskväll och har redan kört 3 träningspass, måste säga att jag är nöjd med hur jag hanterar den lilla viktuppgången (hur liten/stor får vi se på lördag).

Igårkväll körde vi crossfit 4 varv och därefter körde jag 45 min på elipsen där jag varvade mellan 9 0ch 15 i motstånd. På 15 kändes det ordentligt i rumpan, hoppas på lite snyggt puut snart, har ju alltid haft ett ganska "flat ass" (skulle aldrig gått hem hos svarta killar haha!).

Var på ett annat gym idag och gillade inte det där så mycket..det var några läskigt smala ant anorektiska tjejer, mår alltid dåligt när jag ser dem. Sen var det sådär smockfullt i omklädningsrummet och folk satt och tog upp plats och pratade och hade sina grejer överallt. Kan man inte gå ut när man är ombytt liksom och inte ta upp platsen för andra? Ute i det almänna stora gymmet där jag körde sen fanns det ifs några spanvänliga typer. Speciellt en fin som sprang bredvid mig med en snygg tatuering på sin ena vältränade arm, sånt gillas, jag drog in magen där jag körde mina backintervaller lite extra haha!

Well, well så här såg mitt pass ut:

Low Row 50 kg 4 set 8 reps
Chest press 35 -40 kg 4 set 8 reps
Bröst fly 4 kg hantlar 4 set 10 reps
Bröstpress med 6-7 kg hantlar 4 set 10 reps
Bröst drag i smith 2,5 kg 4 set 8 reps
Rodd 10 kg 4 set 8 reps
Crawl (tror jag den heter) 15 - 17,5 kg 4 set 10 reps

Mage
Sidorotation på bänk med 5 kg platta
Bollindrag
Situps med ben på boll

Backintervaller 45 min 10% lutning på 1 min varvades med 15% lutning på 2 - 3 min hastighet 6 som höjdes från 6-6,5 de sista 5 min då jag körde på 15% lutning.

1 kommentar:

  1. Haha du är så härlig, inte bara jag som raggar. ;)

    Anorektiker är alltid jobbigt, speciellt om de tror att de är jättesnygga. Finns en på mitt gym som borde äta istället. Nu är hon gravid också, ser helt sjukt ut. Hon kanske bara är smal, men då kanske man kan ta det lite lugnt med träningen och äta för sin bebis?

    Brukar alltid vara så där på mitt gym också, att folk sitter och näckar på bänkarna (vilket jag tycker är fruktansvärt ohygieniskt) och sen sitter och snackar i mobilen när de är klara. Så kul är väl inte omklädningsrum liksom.

    Hursomhelst, du jobbar på superbra tjejen!

    SvaraRadera