lördag 8 januari 2011

En glad överraskning

.. fick jag när jag kom till gymmet och upptäckte Emma-Lee på ett av löpbanden. De första 25 minuterna gick alltså väldigt fort, blir så när man småpratar samtdigt! Duktiga E-L hade redan kört ett pass tidigare på dagen, superwoman!

Jag körde backintervaller de första 45 min men eftersom jag började känna av mina blåsor igen (ska de aldrig gå över och "vänja sig" vid de nya skorna?) så gick jag över till crosstrainern de sista 15 min.

Backintervallerna kördes på 6 - 6,4 km/h (höjde med en varje 10 min) i lutning 11% på 1 min och 15% i 3 min

Crosstrainern kördes på växlande 12 i motstånd 2 min och sen lite rush på motstånd 6 i 1 min.

Min kropp har blivit koko igen. Jag glömde ta ett piller och nu tror den den ska ha fejkmens igen. Ont i magen och lite blod alltså, jobbigt!! Jag ska ju inte få någon sorts mens ALLS nu det är därför jag börjat med YAZ!! (sorry ni som tycker sånt är äckligt att läsa;).

3 kommentarer:

  1. Slog mig - om du ändrat p-piller och andra hormonpreparat så kan kroppen påverkas en hel del av det (viktökning etc) så då får man ha extra tålamod ;-D

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan ju vara de där jobbiga hormonerna som spökar! Vet inte om jag ska sluta med pillrena..tycker där lite läskigt med alla biverkningar etc..

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt. ja jag har mens 2 veckor i månaden för att jag försöker få in mensen på sockerpillerveckan, så det suger. Orka ha mens överhuvudtaget!

    SvaraRadera