lördag 1 januari 2011

Igår sprang jag intervaller igen i 55 minuter den här gången och bra musik pumpandes i öronen i mina nya underbara, superbra juklappshörlurar! Blev genomsvettig eftersom jag inte har några vettiga träningskläder att ha utomhus, så jackan och jag var genomblöt när jag kom in (den fick hänga på tork över natten).

Jag visade syrran lite övningar idag med hantlar för axlar, armar, rygg och några för mage. Testade en sån där magrullare som föräldrarna har i sitt lilla minigym. Grymt bra träning för magen och jag var den enda som orkade fler än 1 haha.

Är lite missnöjd med mig själv för att jag inte hållt mig helt till kostplanen. Men får helt enkelt skylla mig själv nu om det tar längre tid att nå mina mål. Har en del negativa tankar just nu, känns t.ex. som att jag aldrig kommer få en synligt vältränad kropp utan alltid bli betraktad som kraftig och mullig. Har ju liksom aldrig varit en sån som folk tror tränar även om jag nästan jämt gjort det. Osäkert om jag någonsin kommer se vältränad ut. Livet känns orättvist på det sättet men vad ska man göra? Bäst att ha som främsta mål att må bra och vara sund.

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Jag skulle vilja träna med dig. Jag tar mig till gymmet, men är så dålig på att vara ute när det är så här mycket vinter. Blir bara sur och frusen.

    SvaraRadera
  2. Tack igen! Jag tycker om utomhusträning när jag är här på landet, men främst när det inte är så här mycket vinter så klart! Älskar landskapet där mina föräldrar bor, man känner sig så fri och kan se hur långt som helst.

    SvaraRadera
  3. ..skulle gärna träna med dig också och lära mig vissa av dina standardövningar!:)

    SvaraRadera