lördag 15 januari 2011

Får satsa på beach 2012!

Hm jag får väl vara glad att vikten är på väg neråt nu äntligen efter julen. (Se under mina resultat där jag har gjort en ny tabell för 2011). Men det går ju väälidgt långsamt hela processen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag är seeg, det tar tid för mig.

Jag minns när jag höll på med Xtravaganza, och gick ner 11 kg på 7 veckor, den mesta av den viktminskningen skedde faktiskt under den senare hälften av tiden. Jag höll den vikten rätt länge hur som helst så jag är ju seg åt andra hållet också. Sen tror jag på långsam viktminskning, hur tråkigt det än är, så är det är då man håller resultaten.

Jag är hur som helst glad över att det går bra med träningen. Jag älskar verkligen att träna och vet att jag kommer fortsätta köra hårt efter 12-veckors. Jag kommer att nå mina mål, även om det tar hela året!

Tror jag får satsa mer på beach 2012 än 2011 haha.

3 kommentarer:

  1. Klart du/vi kommer att nå målen! Å jag känner faktiskt att jag hellre går ner sakta men säkert medan jag tränar och äter och mår bra än att genomgår en ren kur på bara soppor och mår pyton i X antal veckor + att man förstör sin kropp!

    Det får ta den tid det tar helt enkelt. Å satan va snygga vi kommer att bli ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja helt klart! Tycker det är fantastiskt att känna ett sånt intresse och glädje i träningen! Det är som en ny hobby och investering i sig själv samtidigt.

    Klart vi fortsätter peppa varandra sen också! Bara synd att du har ett annat gym, annars hade vi ju kunnat fortsätta köra ihop! :(

    SvaraRadera
  3. Exakt, långsamt är bäst. Och du är verkligen inte långsam med träningen!!! Så härligt att du älskar det. Det bor nog en träningsknarkare i dig, precis som jag misstänkte. ;) Välkommen in i klubben! :D

    SvaraRadera