söndag 20 mars 2011

Träning söndag

Idag blev det lite blandat eftersom jag inte tränat det jag tänkt nu i helgen. Så jag körde rygg, bröst samt triceps lite axlar och mage. Upptäckte även lite nya spännande maskiner så det gjorde träningen roligare. Så här såg det ut (inte rätt ordning):


Rygg
  • Latsdrag 36 kg, 4X10
  • Compound Row 36 kg, 4X10
  • Lyft med 8 kg hantel "starta gräsklipparen" 4X10
  • Lyft liggande på mage m 5 kg hantlar, 4X10


Bröst
  • Lat Pull down 36 kg 4X10
  • Pec Fly 23 kg 4X10
  • Bröstpress m 8 kg hantlar 4X10


Triceps
  • Triceps press 23 kg, 4X10
  • Kickbacks m 5 kg hantlar, 4X10

Axlar
  • Axelfly m 5 kg hantlar 4X10


Mage
  • Fällkniven 4X10
  • Fällkniv m rotation 4X10
  • Bollindrag 4X10
  • Planka på boll 2X15



Avslutade med 30 min backintervaller där jag körde 6,4 km/h på mestadels 15% lutning





Har även skrivit ett mejl till min pt J.A idag angående mina mål. Vet ju inte hur han tänkt lägga upp det men han har ju pratat om att vi ska sätta upp delmål, han har även sagt att han aldrig misslyckats med en klient vilket känns väldigt hoppfullt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar