söndag 20 mars 2011

Fick inte morgonträna :(

Jag hade ju gjort en finfin plan för nästa vecka med morgonpass på gymmet! Det jag ville köra var Spinning xpress + core xpress på tisdagen samt Functional moves på onsdagen. Båda dessa pass börjar kl. 7.00 och tar en timme. Eftersom vi har flextid på jobbet fram till 08.45 och det tar 20 min för mig att gå dit så hade jag haft 20 min på mig att duscha och äta frukost vilket gör att de känns ganska snävt (borde skaffa en cykel, isåfall hade jag ju hunnit perfekt!). Jag försökte prata med chefen om att få komma lite över 9.00 men det funkade inte tyvärr :(


Men, men jag får köra gruppträning på eftermiddagarna istället, har redan två favoriter jag kommer vilja fortsätta med som är på e:m: Booty + core xpress samt Yoga på måndagar. Utöver dem tror jag att jag kommer köra egen styrketräning efter J.A:s program (som jag får nu i veckan). Ev så kommer jag köra denna träning på morgonen direkt när gymmet öppnar kl. 06.30 alt så blir det morgonförbränning då efter en kopp kaffe och sen frukost på gymmet efter det så får jag ta styrkan på eftermiddagen.


Som ni märker så är jag inte helt klar över hur jag ska lägga upp det och detta är även något jag vill prata med J.A om så det kommer en tydligare planering snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar