tisdag 22 mars 2011

Bodypump + kostschema!

Ikväll stod det bodypump på schemat! Har ju testat det ett antal gånger förut, men det var på den tiden när man inte riktigt visste hur det skulle kännas eller hade rätt teknik.


Nu vet man ju vilka muskler man ska känna i och gör därför mer rätt (hoppas jag). Det var helt okej, speciellt idag eftersom jag var liite för trött för att köra själv, det är ju då man behöver en instruktör eller pt som skriker lite på en. Det går så fort också när man kör pass, ett tu tre så är det över! Axlarna och bröstet sa ifrån lite pga färsk träningsvärk men på ben- och rump-seten hade jag kunnat lasta på mer! Man kör ju fler reps än vanligt så man pallar inte lika tungt på axlar,  bröst och armar som annars.


Nu har jag fått mitt nya kost-schema och träningsupplägg av J.A och på torsdag ska vi snacka igenom de mål och delmål jag har! Jag tänkte köra på fram till juni med detta program och satsa ordentligt!

2 kommentarer:

  1. Ser jättebra ut ju, schemat och det. Tror du kommer bli håååård nu. ;)

    SvaraRadera
  2. Japp känns bra det här! Ska göra mitt bästa, bort m fettet fram m mucklorna! ;)

    SvaraRadera