onsdag 9 mars 2011

Fräschaste spa-gymmet!

Har ju varit på jakt efter ett nytt gym med lite olika sorters träning och möjligheter och blivit tipsad om en speciell gymkedja av flera. Som tur är ligger en av deras anläggningar alldeles i närheten av där jag bor (det ser ju inte ut som jag kommer flytta längre;) så jag traskade dit för att kolla in!

Jag fick blev väldigt trevligt bemött i receptionen och fick bla veta att de hade ett erbjudande nu där det ingår 4 pt-timmar när man tecknar ett 12-månkort (vilket jag ju isåfall ändå tänkt göra).
De hade 4 olika pt´s från olika skolor vilket lät intressant och bra. På morgonen serverar de frukost så man kan slå två flugor i en smäll och köra ett intensivt morgonpass och sen äta frukost (som jag antar är näringsrik och bra eftersom det är på ett gym:)!

Jag tog en provträning gratis och måste säga att själva gymmet var något av de fräschaste jag varit med om. Stort, luftigt och alla maskiner man kan tänkas behöva och några fler, bra avdelning för stretch och andra övningar som kräver lite "space" fanns också (något jag saknar på mitt nuvarande gym). I omklädningsrummet rådde en skön spa-känsla med bastu och mosaikväggar.

Jag körde 50 min stairmaster fat-burner programmet vilket var riktigt kul sen lyckades jag fixa en månads gratis-träning, vilket passar mig utmärkt då det är 2 mån uppsägning på det andra gymmet.

Å just det har glömt att skriva att igår tränade jag bröst, rygg, mage + förbränning 30 min! :)

4 kommentarer:

  1. Vad var det för gym? Har dom gruppträning där också? Kram

    SvaraRadera
  2. Japp de har gruppträning, massa olika grejer jag tänkte testa! World Class heter det! :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt, låter ju jättebra.

    Men vad menar du 4 olika pts från olika skolor? Vilka skolor? Trodde world class bara anställde sina egna...

    Och frukost? Helt galet ju. Jag blir sugen...

    SvaraRadera
  4. A-Kay killen i kassan sa det att det fanns mycket valmöjlighet eftersom deras pt kom från 4 olika skolor.. jag kan ta reda på vilka och skriva om det sen! Japp frukost är värsta lyxen snacka om motivation till att börja köra morgonförbränning.

    SvaraRadera