lördag 12 mars 2011

Träning lördag

Det blev ett benpass idag på nya gymmet, jag mixade superset med triset. Har dålig koll på vad alla övningar heter så jag har säkert hittat på lite namn ;) Om någon är intresserad så förklarar jag gärna! Så här såg det ut:

  • Legextension ts med Djupa utfall och Leg Curl
  • Leg press ss med Prone leg curl
  • Breda sumoböj med 8 kg vikt ts med Underkroppslyft med fotklapp och "Bollbenlyft"
  • Djupa benböj med 8 kg vikt med Bensträck på bräda med 8 kg vikt
Jag avslutade med 45 min fatburner programmet på stair mastern.

3 kommentarer:

  1. 45 minuter på stairmastern?! Är du galen kvinna? man typ döööör av den. ;) Vilken nivå kör du på?

    SvaraRadera
  2. Jo men jag tror inte det är samma som du har, den jag kör är inte en sån "trappmaskin" tyvärr har de ingen sån på gymmet, det är mer som en crostrainer som man kan göra mer på typ. Så såå duktig e jag inte, men lite! haha

    SvaraRadera
  3. Meeeen stair är ju trappa juuuue. Men okej, det är lite annorlunda alltså. Men du är visst duktig! :)

    SvaraRadera