lördag 12 mars 2011

Proteinpulver och Mitotropin

Var på Faring och köpte proteinpulver idag, Complete Protein 3 blev det, här kommer en liten beskrivning hämtad på Farings sida:

Complete Protein 3 är instantiserat för extra lättlöslighet samt har mycket hög proteinhalt och nästan obefintligt med fett & laktos. Det innehåller en optimal blandning av vassle & kasein som har samma procentuella fördelning som modersmjölk. Liksom modersmjölk innehåller Complete 3 höga halter lactofferin som är en biokomponent från vassle där den återfinns i försumbar mängd. Lactoferrin är den substansen i vassle som stimulerar immunförsvaret bäst.

Tjejen i kassan såg ut som en riktig fitnessbrud som tävlar typ så jag kände att jag ville fråga henne lite om allt möjligt. Bla så frågade jag om Mitotropin och om hon hade någon erfarenhet av denna fettförbrännare. Hon berättade då att hon testat den eftersom hon vet att det funkar riktigt bra men att hon känt sig deprimerad som följd och att hennes sambo inte heller klarade av det. Att det funkade rådde det inga tvivel om sa hon, mest att det är så starkt att det ger dessa jobbiga biverkning för vissa. Jag kunde bara instämma efter mina tre försök med medlet. Varje gång har jag haft mer eller mindre ångest. Första gången när jag tog maxdosen så fick jag en riktigt panikångestattack som verkligen var HEMSK. Ska jag testa en fettförbrännare igen så blir det någon mildare variant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar