måndag 29 november 2010

Första passet

...gick otroligt bra!

Vi körde bröst, rygg och mage och avslutade med rush intervaller på crosstrainern (tredje gången jag provar det) vilket var kul men svettigt! Det är verkligen så mycket roligare att träna ihop och sen är man ju fortfarande lite hög på känslan av att ha blivit utvald till detta, jag log som ett fån hela träningspasset typ.

I morgon ska vi köra "cross fit" och Emma-Lee varnade oss lite för att det kommer bli tufft! Det innebär tydligen att vi kör igenom kroppen med en massa olika övningar utan uppehåll 3 varv så att säga. Jag är fortfarande ovan vid att inte pausa (bara på superset ben jag kör så och då har man ändå en liten paus mellan varje två övningar).

Hur som helst, är så otroligt glad över detta, det räddar hela min vinter - helt ärligt!

2 kommentarer:

  1. Så jäkla bra kämpat i dag tjejen!!! :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Antar att du har fullt upp och är helt slut, eftersom du inte bloggat idag. ;)

    Kollade in 12veckorsutmaningens blogg på bilder och allt. Jättespännande ska det bli! Läste det du skrivit om dig själv också, jättefin bild! :)

    Heja heja, svettas mera!

    SvaraRadera