söndag 28 november 2010

Veckans träning

Jag har nu gjort en planering för veckans träning. Det blir något varje dag nästan, normalt kör jag bara 3-4 pass/ vecka så det blir en ny vana att få in all träning i min veckorutin. Men tror att den gemensamma träningen kommer att motivera mig att köra själv!

Måndag - tränar med "tjejerna" ;)
18.30 - Antingen Bröst + Rygg + Mage eller: Axlar + Armar + Mage samt intervall

Tisdag - tränar med tjejerna

19.00 - Crossfit (vet inte exakt vad det är än) med tjejerna

Onsdag - tränar själv

Förmiddag - Rushintervaller 30 min

Torsdag -tränar med tjejerna
kl 18.00 -
Superset ben

Fredag - tränar själv
Eftermiddag - Backintervaller 30 min

Lördag - tränar själv
För- eller eftermiddag - styrketräning + intervall 30 min

Söndag
Vilodag


2 kommentarer:

  1. Heja heja :D

    Ses ikväll då jäklar ska vi köra!!

    SvaraRadera
  2. Niiiiice, det här kommer bli jättebra! :) Kör hårt nu!

    SvaraRadera