söndag 21 november 2010

Träning Söndag

Det blev armar, axlar och mage idag på gymmet och dessutom en wicked förbränning på slutet.

Så här körde jag:

Shoulder Press 35 kg 4 set 8 rep
Biceps 1 arm i taget 7 kg 4 set 8 reps
Rep pushdown 17,5 kg 4 set 8 reps
Bamsecurl 7,5 kg 3 set 8 reps
Triceps 1 arm i taget 10 kg 3 set 8 rep
Hantelfly 10 kg 3 set 10 rep
Upprätt rodd 5 kg 3 set 8 rep

Ab Crunch 35 kg 3 set 10 rep
Lutande situp med viktplatta 5 kg 3 set 10 rep
Boll sid/sid 3 set 10 reps
Skottkärran (vilken mördare för magmusklerna tack A Kay för den! ;)

30 min backintervaller med 8 - 15 lutning på slutet.

3 kommentarer:

  1. Du får ju till grymma pass ju! :) Duktig du är. Och vad glad jag blir att du diggar skottkärran. ;) Alltid kul att kunna tillföra något.

    Backintervallerna låter som en riktig mördare, nice!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, har ju börjat köra 4 set istället för 3 nu på vissa övningar. Känns inte som att jag kör slut på mig tillräckligt annars.

    SvaraRadera
  3. Det brukar jag också göra när jag känner att det går. Alltid bra med extra.

    SvaraRadera