tisdag 16 november 2010

Igår började jag känna av stressen igen på jobbet. Jag märkte att jag blev irriterad och kände mig lite "snäsig" och otrevlig, inte kul alls. Skulle vilja vara en sån som kunde säga ifrån på ett charmigt och trevligt sätt som min vän bästa C! Folk blir aldrig förolämpade eller känner sig dumma när hon säger ifrån för hon bara gör det på "rätt" sätt. Ju längre dagen gick igår desto mer smög sig den där jobbiga tröttheten på. Det gick bra på gymmet med Emma-Lee, det räddade dagen faktiskt hade nog inte kunnat motivera mig till att träna själv igår. Men när jag kom hem var jag så trött att jag knappt kunde tänka.

Nu funderar jag igen på hur jag ska göra om detta fortsätter. Om jag inte lyckas hitta ett sätt att få jobbet att funka utan stressen och tröttheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar