lördag 20 november 2010

Befrielse!!

..bara känslan av att få vara, att jag inte behöver tänka två dagar fram. Jag behöver inte städa eller tvätta just idag eftersom jag har i morgon och i övermorgon och dagen efter det på mig också. Jag känner verkligen en enorm lättnad just nu och det får mig att förstå att jag verkligen behöver det här.

Något annat jag verkligen behöver är lite ny motivation och lite tydligare mål att kämpa mot när det gäller träningen! Tyvärr har detta drunknat lite i den stress jag känt den sista tiden. Jag hoppas därför sååå mycket på att bli vald till Emma-Lees 12-veckorsutmaning! Vet att hon säkert har många som söker men hoppas ändå eftersom det vore så otroligt kul (jag älskar ju utmaningar och mål att kämpa mot!).

I onsdags när vi körde ett pass fick jag en hel del nya övningar för bröst och rygg. Övningar som känns som att de involverar fler muskler åt gången (se träningspasset nedan). Nu ska jag satsa på att få in helt rätt teknik i övningarna så att jag kan ta ut dem rätt och maximalt varje gång. Ser fram emot att träna på dagarna nu i veckan när det inte är så mycket folk.

W-drag
Crawl
Cable chest
Chins i smith
Boomweight row
Bänkpress i smith
Low Row

Fällkniv med rotation
Bollindrag
Planka på boll ss situps

Vi avslutade med backintervaller på bandet i 30 min.

2 kommentarer:

  1. Hej det är A kay, skriver på annan dator så är inte inloggad.

    Stackars lilla dig som blev matförgiftad! INTE kul. :/ Men ett plus var att du äntligen kunde bli ledig. Hoppas du piggnar till snart!

    Å ska emma-lee ha busprogram med någon utvald? Skoj, hoppas det blir du. :)

    Kram och krya!

    SvaraRadera
  2. Ja, tror det är jättebra det här och JA Emma-Lee har ett helbusigt program på gång med massa tuff träning i 12 veckor, skulle va världens chans att få bli vald till det!

    Tack å kram!

    SvaraRadera