måndag 15 november 2010

Sjukt nöjd med mig själv!

Trots löjligt lite och mycket splittrad sömn på nattåget och en intensiv dag på jobbet och trots det faktum att det regnade så mycket när jag gick från jobbet att jag egentligen bara ville hem och gosa ner mig i soffan, så pallrade jag mig iväg till gymmet! Gymmet var ganska överfullt och jag gillar faktiskt det som omväxling. Jag har ju tränat mycket helger mitt på dan och morgnar och sånt på sista tiden och då har det knappt varit någon mer än jag där. När det är mycket folk blir man lite mer sporrad på något sätt!

Såå jag körde ett superset benpass! Jobbigt var det men jag pressade mig så mycket jag kunde och avslutade med 30 min i kraftig lutning på löpbandet, mest i max-lutning och 5,5 motstånd. Var härligt genomsvettig och energifylld efteråt. Bästa receptet för en god natt sömn snart också.

I morgon ska jag träna med Emma-Lee och hoppas på lite nya grejer när det gäller rygg, bröst och mage! Härligt att vara i gång igen!

4 kommentarer:

  1. Duktiga du!!!

    Det kan ju vara lite bus med folk där också faktiskt. Att alltid vara helt själv är inte så skoj. Och står det någon på löpbandet bredvid, brukar jag alltid pressa på lite extra för att "vinna", hehe.

    Bra jobbat. Den där helgtrippen verkade bra för dig. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, oftast är det dom som kommenterar anonymt som har en negativ baktanke och då får man gärna stå för det man tycker och tänker ;-)

    Visst är det så, och jag tycker inte att det är konstigt om man känner sig missnöjd om man inte gör det som man planerat/vill oavsett vad det gäller :-S. Det handlar lite om vad man har krav på sig själv och om man vill nå sina mål.

    SvaraRadera
  3. Min duktiga fina Lina!!
    kram
    c

    SvaraRadera
  4. A Kay - Ja, den där tävlingskänslan är inte att förringa faktiskt! Den pushar en att göra sitt yttersta som sagt!

    Emma Lee - Nej det är ju helt naturligt. Men ångest om man inte lyckas däremot - det är inte bra!

    C - Tack min finaste vän!!

    SvaraRadera