fredag 26 november 2010

Vad innebär 12-veckorsutmaningen?

Själva utmaningen drar igång nästa vecka på måndag och vi kommer att träna tre gånger i veckan tillsammans v. 48 - 7. Träningspassen kommer att se ut så här:

1. Måndagar - Bröst + Rygg + Mage/Axlar + Armar + Mage samt intervall
2. Tisdagar - Crossfit samt intervall
3. Torsdagar - Superset ben samt intervall

Utöver detta ska vi på egen hand köra:


Ett styrketräningspass Bröst + Rygg + Mage/Axlar + Armar + Mage (beroende på vilket vi kör gemensamt under veckan).

Tre intervallpass på 30 minuter vardera (till en början).

Nu behöver jag fundera ut det bästa sättet att lägga upp alla egna pass (styrkepass samt 3 intervall)! Jag tänker spontant att intervallpassen nog skulle passa utmärkt för mig att köra några morgnar i veckan eftersom jag vet hur pigg jag blir av träning på morgonen. T.ex. två morgnar i veckan och sen lägga ett av dem tillsammans med styrkepasset på lör- eller söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar