fredag 26 november 2010

Jag vann 12-veckorsutmaningen!!!

Snacka om att jag är överlycklig! Jag fick veta igårkväll att jag och en annan tjej båda blivit antagna till utmaningen. Var i telefon med en kompis och bara skrek av glädje! Detta är PRECIS vad jag behöver för att motivera mig vidare och det ska bli så roligt och spännande att se vad som händer med kroppen under dessa veckor. Jag kommer nog även få lära mig en hel del om att pressa mig själv (vilket man ju måste för att se resultat) så jag räknar med att det blir lika tufft som det blir kul!

Hur som helst, jag lägger en länk till den blogg som vi kommer att använda oss av men kommer givetvis skriva här också!

2 kommentarer:

  1. Anna Kay: Vad roligt, grattis! :D Nu är det bara att köra allt du orkar, när du kommer få så mycket stöd, hjälp och motivation. Tror det kommer gå sjukt bra för dig!

    SvaraRadera
  2. Tack! I know - det kommer gå sjukt bra för mig!! :)

    SvaraRadera