lördag 30 april 2011

Svettigt pass, Häägen-Dazs och Buffy

Inatt fick jag inte mycket sömn och kände att jag kanske inte skulle kunna köra på så hårt på benpasset. Så jag valde ett svettig intervallpass på 60 min (hastighet i snitt 9,4 km/h olika lutningar) logiskt? Nja. Sjukt jobbigt och trött och svettig blev jag så nu har jag sovit halva eftermiddagen efter det. Skönt att ha fått det gjort iallafall, e rätt nöjd med hur jag fått ihop träningen trots sjuk i början av veckan. 


Käkade bröd och glass idag "för att jag får" det blev Häägen Daaz, (Ben&Jerrys som jag villa ha var slut på Ica). Känns inte bra i magen nu, känner mig "stuffed". Ibland undrar man om det är värt det att äta "skräp" bara för att man kan någon gång. Det känns inte bra i kroppen ju, så varför inte vara snäll mot sin kropp och äta bra grejer istället?


Om det här säger någonting så är det ju bra...
...liksom det här!
 I morgon blir det mördarbenpasset med mördarmage på slutet! Ska lägga mig tidigt ikväll, bara softa lite och kolla på Buffy the Vampire Slayer (är inne i en nostalgisk period både när det gäller musik, serier och film).


Nostalgi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar