lördag 30 april 2011

Lite folk på gymmet, gött (29/4)

Idag på gymmet var det inte mycket folk alls, skönt! Alla har väl tagit helg och är på after work och sånt.  Jag körde som sagt bröst, triceps och axlar. Det är inte lika lätt att köra utan J.A, helt plötsligt blir jag osäker på om jag verkligen gör helt rätt. Ska fråga honom om en övning för axlarna som jag var lite osäker på: Rear heter den och jag tror att det var mer baksida axel man skulle fokusera på. Alla pt´s som jobbar på gymmet hade gått så jag kunde inte fråga dem. Vet att det var en axelövning så jag körde bara vanliga axellyft med hantlarna istället.


Mitt pass Alla övningar gjordes 3 set 10 reps
  • Bröst i multimaskinen 36 kg
  • Fransk 120° på boll 5 kg hantlar
  • Sidolyft på boll 5 kg hantlar
  • Bröstpress inåt i multimaskinen 32 kg
  • Rear (körde axelpress rakt upp på boll 5kg hantlar)
  • Dips på bänk
  • Armhävningar
  • Triceps cable
  • Rear drag mot hakan cable
Jag avslutade passet med 40 min intervaller på bandet, hastighet 6,4 km/h och varierande lutning till härlig musik en mix av Donnas, Guns n´ Roses (mina gamla tonårshjältar), The Killers och AC/DC. 


Tror förresten att utslagen jag haft är solexem, en kollega på jobbet sa att det såg ut så. Kände nåt i halsen och blev rädd igen att jag skulle bli sjuk men sen gick det över. Nu är jag mest bara trött på grund av sömnbrist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar