fredag 29 april 2011

Nu har jag blivit frisk!

och därför har jag uppdaterat veckoplaneringen som ni kan se här till vänster. Idag är det således bröst och triceps som gäller. Igår var det Rygg, biceps och vader. Om någon orkat undra över varför mina mellanmål som jag skrev om igår inte stämmer med kostplanen så ska ni veta att det är HELT OKEJ! Har snackat med min personliga tränare J.A A.K.A "MördarJimmie" och han sa att jag kan byta ut protein och fettkällorna som jag gjort. Jag byter alltså ibland ut så här:


1 burk lättkesella mot 2 äggvitor eller 1 proteindrink
10 nötter mot 1 msk olivolja att steka i eller ha i salladen


Bara så ni vet och inte tror att jag håller på och fuskar (om ni ens orkar bry er! ;)


___________________________________________________

Uppdatering, så här såg passet ut! Alla övningar gjordes 10 reps och 3 set
  • Lats på boll i multimaskinen 50 kg
  • Biceps mot pannan i multimaskinen 23 kg
  • Handstående rodd (fan va jobbig den e) 7 kg
  • Rot m gummiband
  • Rodd 36 kg
  • Bicepscurl med hantlar 5 kg
  • Pos sidorotation 5 kg hantlar
  • Hammer curl 5 kg
  • Vader 5X4 i smit 30 kg pålagd vikt (hela, botten, toppen, hela)
  • Vader i benpress 100 kg (5 av varje fötterna vinklade inåt och utåt och raka)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar