torsdag 28 april 2011

Gymmet idag samt matinfo!

 Idag känner jag mig mycket bättre trots att jag inte handlat någon medicin. Utslagen på halsen är kvar och jag är fortfarande snuvig men jag har ingen feber och är inte alls lika trött så idag blir det träning, äntligen!!

Frukost som vanligt dvs:
Fiberhavregryn 1 dl
1 msk linfrön krossade
1 dl lättmjölk
+ världens godaste kaffe!


Lunch
50 gram pasta (50 gram okokt)
Kalkon rökt 150 gram
Sallad gjord på färsk spenat, rädisor, isbergsallad, tomater och 1 msk olivolja och 2 msk vinäger (har hittat en jättegod vid balsamvinäger!)


Mellis innan träning
Omelett gjord på 1 ägg och 2 äggvitor
10 mandlar
3 riskakor

Förlåt att jag inte har bilder, vet att det är lite tråkigt men mitt kök är så stökigt, litet och rörigt. En annan dag!!


Nu bär det av mot gymmet, så underbart! 

Hihi den här var riktigt bra tyckte jag!

2 kommentarer:

  1. Japp efter träning blev det 1 banan + 1 proteindrink och till middag blev det kycklinglårfilé 150 gram samt blomkålsris!

    SvaraRadera