tisdag 19 april 2011

Fortsatt minskning!

Idag var det morgonträning med J.A! Eftersom jag vaknat med ont i halsen så körde vi inte det extrema crossfit-passet han tänkt sig utan körde istället igenom ryggpasset vilket var riktigt bra, jag lär mig hela tiden att göra rörelserna mer och mer ultimat så det riktigt tar där det ska! Vi avslutade med vader och krampen/smärtan var nog mer intensiv än jag någonsin upplevt den, den riktigt strålade ut genom vaderna enda ut i tårna!!


Efter träningen var det mätning och vägning som visade på ytterliggare minskning! Sen jag började träna med J.A har jag alltså:


Gått ner 3 kg i vikt men ännu bättre har calipermätningen visat där jag minskat 7,5 mm! Det kan låta lite men tydligen är det ett väldigt bra resultat så snabbt! Jag ligger hela tiden "under" i kurvan han har gjort. Kan knappt fatta hur bra detta upplägg fungerar för mig! Jag som trodde jag var "a lost case" att min kropp aldrig skulle vilja samarbeta för att nå dit jag vill.

Idag är  mitt humör lika soligt som vädret utanför!




4 kommentarer:

  1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D Gud vad roligt, grattis! Jag visste att det skulle funka. 7,5 mm är jättemycket, och 3kg, heeeeeeeelt galet. Keep it up!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns verkligen kul och otroligt motiverande! Kan knappt beskriva hur roligt det känns när ens ansträngningar ger resultat gång efter gång!

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt! Fan va du kämpar bra nu då! :) Heja heja

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag har kämpat bra hela tiden ifs, även när jag inte fick resultat :P!

    SvaraRadera