lördag 2 april 2011

Dags att göra en vecko-planering!

Nu börjar jag bli frisk på riktigt, äntligen! Har skött kosten klanderfritt hela veckan men idag är min ätardardag vilket hittills mest betytt färskt bröd till frukost i morse (älskar denna lilla lyx emellanåt!).


Ikväll blir det någon god middag med några glas vin tillsammans med A, vi var på Systemet och jag köpte en sån där liten flaska vitt vin eftersom det är max 2-3 glas som gäller har jag bestämt. Har inte kollat detta med J.A men enligt sunt förnuft borde det inte vara mer än så som gäller om kroppen ska återhämta sig relativt fort och orka med och tillgodogöra sig all träning jag tänker utsätta den för nästa vecka. Det blir ett tufft schema för att kicka igång mig själv igen!


Ni kan se min planering i sidokolumnen och läsa mer om min kost och träning här.


P.S Anledningen till att jag lagt alla konditionspass i slutet av veckan är för att jag är iväg och firar min födelsedag då och inte kommer att ha tillgång till gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar