lördag 12 februari 2011

..och så här äter jag på en lördag! ;)

Ja, det är väl lika bra att ni får se att mina lördagar inte är lika nyttiga som vardagarna. Jag skriver nu vad jag redan ätit och vad jag planerar att äta idag/kväll!

Lyxfrukost/brunch
2 polarbröd extrem
2 msk philadelphia light
2 ägg i skivor
4 skivor ost 17%

Mellanmål
1 semla!!
Skumgodis med choklad och utan (Tomteskum på lågpris;)

Lunch (efter träning)
1 ägg
2 dl lättmjölk
1 polarbröd extrem
1 msk philadelphia light
0,5 burk tonfisk (i vatten)


Middag
1 - 2 portioner av
Min potatismos gjord på
:
1 kg potatis
1 msk rapsolja
1 dl lättmjölk
1 msk philadelphia light
1 msk rapsolja
1 pressad vitlöksklyfta

Kycklingfärsbiffar 200 gram + sallad med lite olja och balsamvinäger

Senare
1 bit Cheesecake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar