fredag 25 februari 2011

Bra Emma-Lee!!

Ja Emma-Lee kan man alltid räkna med! Inte nog med att hon gett en hel massa av sin värdefulla tid och expertis för att hjälpa oss nå våra mål under 12-veckorsutmaningen (som fortfarande pågår) nu har hon kommit på en ny grej för att hjälpa oss och andra att fortsätta kämpa och nå våra mål!

Det är en typisk sådan här grej som kan hjälpa mig att få min motivation och lust tillbaka. Jag är fortfarande hängig och småsjuk och har inte orkat träna idag men när jag läser om Beach 2011 så sätts nya, hoppfulla tankar igång i mitt huvud. Jag börjar fundera på vad jag helst skulle vilja uppnå under den här tiden både mentalt och när det gäller kosten, vikten, formen, konditionen och styrkan. Jag börjar fundera kring hur jag ska göra det möjligt i min vardag med nya killen och alla små hinder som kan dyka upp. Hur ska jag förena träningen med välmående och livsnjutning på bästa sätt? Jag tror jag måste tänka så för det här handlar inte om en quick fix utan om att få resultat som jag kan hålla! Jag ska fundera lite till och skriva ihop lite nya mål och tankar snarast.

2 kommentarer: