söndag 13 februari 2011

Lite före och efter..

Är glad att jag lyckades peppa Jessica igår och nu har jag blivit inspirerad av hennes före- och efterbilder där man ser så tydliga resultat! Det är så lätt att stirra sig blind på vågen och känna att det inte hänt nåt. Men t.o.m jag ser ju skillnad på mig själv här och detta motiverar mig verkligen att fortsätta i samma bana!

(Lite svårt att ta bilder på sig själv och lyckades inte få dem att hålla sig brevid varandra, men men :)!)

Före dvs första dagen av 12-veckorsutmaningen 29 nov 2010




Tagna idag!













1 kommentar:

  1. se där ja, Man ser ju stor skillnad på dig också vännen! Precis som på mig ju hihi. Vi är bäst!!

    Ses ikväll.

    Kanske kan vi få till det där med att ta lite kort när vi tränar ikväll :) jag tar med min kamera :D

    SvaraRadera